perjantai 5. joulukuuta 2014

Käsityökorttelin jouluviikonloppu osa 1

Tänään se sitten alkaa klo 18.00, Käsityökorttelin jouluviikonloppu facebookissa. Mukana on kuutisenkymmentä yritystä, jotka kaikki päivittävät tarjouksia, yllätyksiä, poistomyyntejä ja alennuksia koko viikonlopun. Sivustolta löytyy myös ilmaisia ohjeita, tehtäviä ja arpajaisia. Minä kerron kaikki omani sitten myös täällä blogissa, jotta nekin, jotka eivät ole facebookissa voivat osallistua. Pahoin myös pelkään, että nämä facebookin mainostamisrajoitukset tekevät sen, että kaikki tykkääjät siellä facebookissakaan, eivät tätä sivustoa löydä.
Olen nyt hieman ottanut varaslähtöä ja muuttanut verkkokaupan postikuluttomaksi, eli sieltä viikonlopun aikana tehdyistä ostoksista maksan postikulut minä. Olen myös laittanut kaikki pöllöhelmet alennukseen ja ne maksavat nyt viisi euroa, tämä tarjous on voimassa koko viikonlopun. Koska nyt aloitin tämän pöllöillen, niin jatkan vielä laittamalla tämän illan aikana sinne lisää pöllöjä myyntiin.


Verkkokauppaan löytyy linkki tuosta oikealla ylhäällä olevasta ruudusta, missä lukee otsikko; Ostoksille, Piaeliina Bellapuodissa. Hiiri siihen ja *klik* (Laitoin nyt sen linkin vielä tuohon *klik* sanankin taakse )
Jos jotain erityistä haluatte, niin nyt voi esittää toiveita vaikka tänne blogiin kommentteihin tuohon alapuolelle. Kommentit eivät tule automaattisesti näkyviin, sillä minä näen ne ensin ja jos ette halua niitä julki, niin kommentin loppuun voi laittaa minulle viestin etten julkaise.
Mukavaa viikonloppua teille, palaan näissä merkeissä vielä tänne blogiinkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttien valvonta on otettu käyttöön. Blogin kirjoittajan on hyväksyttävä kaikki kommentit.