lauantai 1. helmikuuta 2014

Ihana kun tuo pakkanen vähän hellitti. On tullut huonosti ulkoiltua näillä kovilla pakkasilla. Nyt kun oli yöllä satanut reilu kymmenen senttiä lunta ja mittari näytti vain -6 astetta niin oikein innoissani lähdin ulos harrastamaan hyötyliikuntaa, eli kolaamaan pihaa lumesta. Näihin koviin pakkasiin tottuneena puin oikein kunnolla päälleni, mutta hetken siellä lapion varressa huhkittuani tulin siihen tulokseen että olen ylipukeutunut. Kävin sisällä riisumassa takin ja vaihdoin sen suureen villapaitaan, siihen jonka hiansuut tässä taannoin korjasin. Kissa tuli seurakseni ja vakoili minua puskista.


Tässä iltapäivällä olen nyt tehnyt jotain missä tunnen olevani varsinainen tumppu, mutta sain yhdeltä hyvältä ystävältäni ohjeet. Olen järjestänyt tätä tietokonetta. Tämä ystäväni kävi meillä kylässä ja hän tarvitsi tietokonetta. Kun hän sitten hetken oli tässä koneen vieressä istunut ja ihmetellyt kuinka hidas tämä on hän totesi, että minulla on levytilat varsin täynnä ja kaikenlisäksi pahassa epäjärjestyksessä. Hän sitten antoi minulle ohjeet miten toimia ja nyt olen sitten toiminut. Eikä se edes ollut yhtään pelottavaa kuten aluksi luulin.
Tykkään valokuvaamisesta ja hankin ensimmäisen digikamerani seitsemän vuotta sitten ja olen sillä kyllä tosi paljon kuvia ottanut ja tallentanut kuvat tänne koneelle. Asioista mitään ymmärtämättä ne samat kuvat ovat päätyneet kolmelle eri levyasemalle ja vievät siis tilaa ihan turhaan. Nyt tein ison urakan ja poistin niitä tuplakuvia melkoisen määrän. Osa on edelleen tuplasti, muttei enää triplasti. Olen myös joka vuosi tehnyt yhden tai useammankin ifolor kirjan, joten kyllä ne tärkeimmät kuvat on näinkin dokumentoitu.
Olettekos muuten huomanneet, että osaan nyt myös linkittää tänne tekstiin muita sivuja! Olen aiemmin vaan ihmetellyt kun muilla on näitä linkkejä hienosti tekstiin upotettuna, mutta minä vaan en ole osannut. Tyttäreni 13v tämän minulle opetti. Tiedä mitä tässä vielä opin!


Tällaisen ovikoristeen tein pari vuotta sitten. Kuva löytyi nyt sieltä jostain tiedostosta. Siinä on kaksi helmilintua tuossa jäkälän päällä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttien valvonta on otettu käyttöön. Blogin kirjoittajan on hyväksyttävä kaikki kommentit.